| Week | Planning |
|---|---|
| 7: 09/02-13/02 | Ond. G/H opdr. 37 t/m 39 + 41 + 42 (IPad) wb. blz. 54 t/m 57 Filmfragment |
| Zum Schluss online (IPad) Wiederholung hfst. 7 opdr. 1 t/m 9 (IPad) wb. blz. 156 t/m 159 |
|
| Hfst. 9: Ond. A/B opdr. 1 t/m 7 + 9 + 10 (IPad) wb. blz. 102 t/m 107 Filmfragment |
|
| 8: 16/02-20/02 | Voorjaarsvakantie |
| 9: 23/02-27/02 | Ond. C/D opdr. 11 t/m 17 (IPad) wb. blz. 108 t/m 113 Filmfragment |
| Ond. E opdr. 18 + 19 + 21 + 22 (boek) wb. blz. 114 t/m 116 LessonUp |
|
| Ond. E opdr. 23 t/m 27 (boek) wb. blz. 117 t/m 119 Filmfragment |
|
| 10: 02/03-06/03 | Oefenen kijk- en luistertoets (1) Oefenen kijk- en luistertoets (1) |
| Oefenen kijk- en luistertoets (2) Oefenen kijk- en luistertoets (2) |
|
| Ond. F opdr. 28 t/m 35 (boek) wb. blz. 120 t/m 123 Filmfragment |
|
| 11: 09/03-13/03 | Ond. G/H opdr. 39 t/m 41 + 43 + 44 (IPad) wb. blz. 126 t/m 129 Filmfragment |
| Zum Schluss online (IPad) Wiederholung hfst. 9 opdr. 1 t/m 7 (IPad) wb. blz. 164 t/m 167 |
|
| Toets hoofdstuk 7 + 9 (2x) Toets hoofdstuk 7 + 9 (2x) |
|
| 12: 16/03-20/03 | Oefenen kijk- en luistertoets (1) Oefenen kijk- en luistertoets (1) |
| Oefenen kijk- en luistertoets (2) Oefenen kijk- en luistertoets (2) |
|
| Hfst. 8: Ond. A/B opdr. 1 t/m 7 + 9 + 10 (IPad) wb. blz. 66 t/m 71 Filmfragment |
|
| 13: 23/03-27/03 | Kijk- en luistertoets (2x) (1) Kijk- en luistertoets (2x) (1) |
| Kijk- en luistertoets (2x) (2) Kijk- en luistertoets (2x) (2) |
|
| Ond. C/D opdr. 11 t/m 15 + 17 (IPad) wb. blz. 72 t/m 77 Filmfragment |
|
| 14: 30/03-03/04 | Filmfragment Filmfragment |
| Ond. E opdr. 18 t/m 24 (boek) wb. blz. 78 t/m 80 LessonUp |
|
| Ond. E opdr. 25 + 26 + 28 + 29 (boek) wb. blz. 81 t/m 83 Filmfragment |
|
| 15: 06/04-10/04 | Ond. F opdr. 30 t/m 37 (boek) wb. blz. 84 t/m 87 Filmfragment |
| Ond. G/H opdr. 44 t/m 46 + 48 + 49 (IPad) wb. blz. 90 t/m 93 Filmfragment |
|
| Oefenen leesvaardigheid Oefenen leesvaardigheid |
|
| 16: 13/04-17/04 | Oefenen leesvaardigheid Bespreken leesvaardigheid |
| Film Film |
|
| Film Film |